//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




jerawat ow jerawat

assalammualaikum my readers.. 
seera na story somethingnyea.. benci sangad sangad.. ee,, geram btol la aku dibuatnyea..
nyea pasal muke seera,, na taw ape yang jadi at muke seera..OMG,, tuhan je yang taw,, betape tension nyea seera.. jerawat naik la at muke seera.. coz seera makan udang n kacang banyak banyak.. oiy jarawat pegi la jaoh jaoh,, jangan la ko dudok n singgah at nke aku nyea.. sengal la ko nyea arn.. nape ko pegi at mke aku.. ko dudok la at muke orang laen selaen aku..EH, SIAL LA PUIH,
dah la na skolahnyea.. adoyai mlunyea aku na datang skolah esok.. cam new nyea.. setiap malm aku letak ubat .. tapi ,, dye ta na gak pegi dari muke akunyea..wei jerawat ko sayang aku ek.. soey la der,, aku benci gler nan ko (gler pe aku nyea ckp nan jerawat)..ya allah .. hilangkan la jerawat hambamu ini ya allah..
aku stress la macam nyae.. low boleyh aku na je gosok nan dawai basoh periuk uh.. ee geram kot.. aku jeles sangad sangad nan ghina .. mke dye tate jerawat.. aku na muke cm uh .. na jgak , na jgak.. 
sape sape ade petue menghilankan jerawat.. share share la nan aku.. jangan la kedekot taik idong masin .. hahaha.. b!e.. mke bby ade somthing la b!e.. da la aku na jmpe dye nyea.. wei jerawat pegi la wei dari muke akunyea.. aku ta ske ko la.. aku benci ko la.. pegi la .. nape la bile da jadi REMAJA ade jerawat.. tapi yang aku ta puas hati uh.. ade gak golongan "REMAJA" yang tade jerawat.. untong ar sape sape yang tade jerawat macam aku nyea haa!!!
 
da la seera na out..mood tada baek meyhh..
>_<.. sial tol la..