//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




love u bie ( isnaidi)


hye hye my readers.. ce tgk pic up there.. rockers right.. yeah yeah..
pic yg at ats uh husband aku,bf aku.. n bobom titoo aku.. hahahaha.. aku sayang dye sangad sangad meyhh
my stalker n my readers d'nt pick him .. hehehehe.. seera na cite pasal dye nyea.. okeyh okeyh ,, buka buku syady .. page 29.. my husband or my bf 4 ever..#merepekjap*..
malam nyea dye ade live band at batang kali.. aku na pegi tengok.. tapi aku takot mak aku tax bagi jepp.. b,, bby akn berusaha untok tengok live band b at batng kali okeyh.. uat yang terbaek ek.. tapi aku sedih meyhh
aku da jarang la txt dye mngu nyea.. coz dye kne prektis live band dye uh.. tape tape lepas je dye abeh live band dye uh.. seera boleyh txt dye hari hari..
 k la seera mau out meyhh.. 
iloveusomuchedy....