//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




cuti sekolah



hye my stalker n my readers.. haa !! cuti da bemule .. tapi seera ta ske cuti sekolah yang membosankan nyea..
coz !!! first sklay seera rindu yang teramat amat nan eDy.. n seera rindu sngad nan fwendz seera yang gile gile tooh.. hahahah  bile mau skolah daa .. cpe menteri pelajaran malaysia nyea bagi cuti lame lame.. pe pon ta boleyh.. wei kownag jangan lupe aku taw taw.. aku selalu ingat at kowang sume.. nape la nan aku nyea.. bile dibagi cuti tamow cuti.. ble skolah mengedix na cuti .. ngek btol la..

mse cuti skolah nyea kownag buat pe ek.. ckp la ckp la.. na taw ta seera buad ape..
first seera na cakap  UNTONG AR CUTI AWAL.. na taw npe seera say like that..okey okey
seera kene sekolah selame 4 minggu oleh kerana seera kene menghadiri tech for malaysia.. program nyea untok 60 orang murid jepp.. perhh bapak bosan ar.. coz. aku pegi skolah mane la ade kawan kawan aku n eDy.. npe la aku tepilih.. sengal betol la.. mesti bosan ken ken.. seera tamow pegi lorr.. tapi low seera ta pegi cikgu kerepek cakap nanti ta dapt sijil antarabangsa.. rugi la ken ken,, turh yang seera pegi tooh

okeyy lepas jepp abeh program yang membosankan tooh .. seera becuti di lost world wif famly kesayangan seera.. lost world waiting me okeyy.. jangan lari lari taw.. hahahah. wei korng .. korang boleyh tolong ta.. low itew miss at balax itew ken ape kene buad ek.. seera low miss seera juz tengok pic dyep.. tengok txt dyep.. ingat mse date nan dyep n last skaly dnga lgu.. huhuhhu favorite tooh..
k la my reader na tengok ta pic my husband #perasanjap
JOM JOM !!!!




nyea la my bunny .. rockers ta.. ofcoz la bak kate pepatah
muke ganas dalam hati ade taman meyhh.. hahaha


woi cek abang handsome + cute hang jangan na gate gate na.. 
sat gy cek sembelih hang baw taw.. iloveusomuch


OKEYY DA DA TAMOW NENOK LAME LAME..
OKEYH ITEW NENOK PICX AISHITERU FWENDZ SEERA PLAK..
JOM JOM !!!!

okeyy okeyy .. nyea ieQa dyep nyea gile gile ckit mcm aku..
hahahah sayang lu toxx.. jangan lupe wa taw toxx

tood dia.. nyea plak syam.. lu jangan lupe wa taw toxx..
syang lu toxx

dyep nyea plak tempat mendengar masalah aku.. hahaha
sayang lu toxx..

nyea plak my bom.. hahaha yunx aku sayang ko yunxx..
nanti kitew tech same sme ye yunx..

nyea plak si kenit hahahah.. hope ko tinggi yepp..

di sini tedapat 2 ownag.. yang aku sayang yang ta pakai cemin mate tooh
syanag ko.. nanti itew jadi gler lagi ek..

okeyy okeyy.. da tengok da.. bgoz bgozz.. sbnaye bnyak lagi fwendz seera.. tetapi #skemajap
seera maleh la na taip.. k la nanti itew post post lagi ek..

papai .. always happy ^_^
iloveusomuchisnaidi <3 4ever