//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




keseorangan...








hye my stalker n my readers.. semenjak kebelakangan nyea seera rase diri seera keseorangan tanpa si dye..
na taw ke sape si dye turh.. bf seera yang paling seera sayang n seera cintai.. nape seera keseorang !!!
seera keseorangan kerane seera lame da tax txt nan dyep.. sdey sngad sngad.. nape dye jadi macam nyea.. pe salah seera.. low betol seera adew uat salah cakap la at seera.. seera na mntax maaf.. seera na exam tade mood langsong.. apetah lagi ble na datang sekolah.. langsong la tade mood.. ya allah nape la berat sangad dugaan yang engkau bagi terhadap hubungan aku nyea.. susah sangad kew untok aku bahagie.. atau aku bahagie hanye sementare jepp.. aku tax sangop la setiap malam asyik tunggu txt yang taxterjawab di tepon aku..
n sye na tnye nan awak sejujur jujurnyea.. betol kewp awak sayang dekat saye dengan ikhlas.. !!!!

k la mau out.. mau study for next exam.. i always loving u in my heart !! <3
ILOVEUSOMUCHISNAIDI !!!