//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




abg ankgd bongok !!!


hye my readers n my stalkers n my lovely readers..#bpebnyakndaa..
hahahah.. seera na cte pasal due orang abg ankgd seera yang bongok tahap plus plus n plus !! na taw nape seera kate dye tooh bongok tahap triple plus.. sebab dye tooh menyakitkan hati n ske buad owang ase na sepak je muke dyep sampai muke dyep tax ade rupe.. okeyy continue storyy movie.. hahahh . hurm smlam dyep datang hospital melawat seera.. coz seera masok hospital petangsabtu hari tooh sebab jatoh tangge at umah nenek seera.. seera dudok at hospital seremban.. okeyy da taw information introduction ken ken.. heheh #macamkaranganlaplak..
then my mom call la dua ekor nyea,, my mom bgy taw yang seera msok hospital coz patah kaki.. then , ptg smlm dyep datang.. ble dyep datang.. dye datang at katil seera. then then,,, ???? tros gelakkan seera .. perhh mamt nyea kunx makan penyepak aku pon boleyh dyep nyea.. nsib baek la kaki aku patah.. low tax da lme aku sepak mukea dua ekor tooh.. lme gak la berok dua ekor tooh lepak at hospital tooh.. then macam macam story dyep cte.. seera bosan,, seera denga je la cte dyep.. bes gak kadang kadang.. hurm yang terharu tooh.. ble dyep jage seera dari pkol 1 ptang sampai la 10 malam.. coz parents seera ade hal ckit..

 na tengok tax due ekor berok berok kesayangan seera nyea jom jom !!
-------
--
-

nyea namenye.. --- abg fami ..



nyea plak .. abg mirul ...

aku sayang sangad nan dua ekor beroknyea.. heheheh.. dye tax penah marah marah aku.. dua orang nyea slalu denga masalah aku n selalu bagi nasihat dekat aku.. lagi lagi c fami tooh.. kalau dye berceramah.. perhh mengalahkan dr. fadilahkamsah.. n yang c mirul tooh dye  ..yang ske buad orang gelak.. senang cite dyep ske buad lawak la time aku moody or sad.. dua ekor nyea ske lepak umah aku.. menyemak je.. heheh just kidding bro.. !!!.. tapi yang c mirul tooh ske beliken seera kek.. sedap sangad.. yang c fami tooh ,, dye slalu belikan toupap je laa n baju.. heheh <3..

k la seera out dulu.. k papai ^_^
iloveusomuchisnaidi