//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




sedih !!!



hye peps n my stalkers.. seera na story something n na share something at kowanx sume !!! 
hurm nyea pasal mem seera n ex gf kpade boyfie seera.. wei,, syezs aku kecewe gler nan atitude koe..
npe koe sangup fitnah aku macam macam dkat eDy.. low ko ske or sayang at eDy lagi cakap lo BONGOK.. tax payah lah nak fitnah fitnah aku at mem boyfie aku nan boyfie aku.. sial punyea pompuan.. aku taw yang ko dari dulu lagi na crek pasal nan aku.. wei wei !! tade gune dpt kawan yang talam due muke macam koe nyea wei !! hurm btol kate AZNI , IESHA, IEQA,AIN N YANA.. tapi bende nyea low ko fitnah aku lbey lbey at eDy.. ko tengok la wei,, mulot ko supe na kene penyepak aku je wei !! bajet tepon aku mintax maaf sume.. ko pkir aku hadap sangad nan maaf ko tooh haa !! go to hell la wei.. nseb baek boyfie ksyangn aku tooh tax pcaye kate kate busuk ko tooh.. npe ko suke hancorkan hubungan owanx haa wei !! bes erk.. mungkin bagi ko tooh mengembirekan diri ko tooh.. coz ko tooh macam setan.. ske tengok kehancoran hubungan owanx..tapi yang penting keprcayaan boyfie aku.. 

hurm k la seera na out .. papai
iloveusomuchisnaidi