//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




happy


hye semua . assalammualaikum pembace pembace saye . hahaha . hurm seera na story niy . sebelom tooh nak cakap seera rindu sangat dekat korang semua . korang mesti rindu kan kan dekat seera OMG terharu la seera #PERASAN . okeyy da semingu kan seera tak post post dekat blog niy kan kan . okeyy seera da buat keputusan yang seera boleyh lupakan dia . kenyataan dia da 10% dalam hati seera . ya allah terima kasih kerana engkaulah aku boleh lupakan dia ya allah . okeyy terima kasih kepada akak chacha, akak eyaa . especially nur atiqah , and kawan kawan aku . kerana korang aku boleh lupakan dia korang tahu . wah cepatkan kan seera lupakan dia . padahal seera sayang dia sangat snagat . opss sangat sangat sangat ke . oh tidak lagi kan kan . ianya hanya sejarah silam seera sahaja . okeyy seera happy sangat sangat berbanding mase seera couple dengan dia haritooh . tipu lah kan sebenarnyea if tak happy . seera dengan dia pon happy jugakk . tapi itue mula mula sahaja . bile dah lame lame dia layan seera macam nak tak nak jee . tooh yang tak best tooh kan . kite nak sweet sweet dia layan kite mcam frogie jee . tak suka la mcmtooh kan . senang cite kite ptos jee . tak payah nak pki pki pasal couple lagi dah . seera dengan dunia seera jee . okeyy nak tengok tak nak tengok tak . nak lah kan .okeyy jap jap nak searching.


aw aw lawa kan kan ! okeyy jangan amikk dye dari seera kay ^_^


okeyy niy plakk ketawe riang aku . hahaha aku sayang dia sangat sangat . muahh ckittt :*

okeyy semua yang picture picture dekat atas tooh seera sayang dia sangat sangat tau tau . so jangan amikk dia orang niy dari seera kay . seeraa sepak nanti baru tahu . hurm ko sengal jangan cube cube muncul dalam hidup kau lagi . cukuplah kau dah buat hati aku sakit . orang macam ko niy memang suke yerkk mainkan perasaan orang . pkir perangai mcmtooh sweet la tooh . mungkin kadang kadang ko sweet . bile lame lame perangai ko macam frogie sayang . huh sayang . pi dah jangan nak sayang sayang dengan ko lagi , bale wei if aku sayang ko lagi . kay la seera na out papai