//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




Alhamdulilah





 Selamat petang semua, seera kembali dengan membawa diri seera pergi jauh dan mencari ketenagan :') seera mampu mencari ketenagan dan kegembiraan yang selama nie milik seera. Ya Allah engkau berikan lah diriku ini kegembiraan dan ketenagan walaupun si dia tiada di sisi ku Ya Allah :') hurm awak , saya nak awak bahagia dengan dia yew awak, saya tahu kebahgiaan awak dengan dia , bukan dengan saya, saya tak layak untuk awak, saya tahu tooh :')#kesat air mata#  awak saya takkan ganggu hidup awak lagi, saya takot perasaan sayang dan cinta saya kembali dekat awak , dan awak tak nampak pun perasaan sayang saya tooh , tapelah saya faham , mungkin saya dah tak ade dalam hidup awak lagi, . Tapi satu hal yang seera memag tak boleh tipu perasaan seera, seera really love him , tapi hurm ?? hanya mampu berdoa jew, supaya hatinya terbuka untuk menerima seera kembali , hurm macam tak de harapan jew , seera move on sayang, dia dah tanak dengan kau dah, dia dah ade kebahgiaan dia sendiri , kau carilah kebahagiaan kau dengan orang lain. tapelah seera akan terus mencari kebahgiaan seera sendiri , seera takkan lupa senyuman awak, suara awak, gurauan awak, kata kata awak, janji awak yang dulu . still in my mind :') kalau boleh seera delete , seera nak delete semua kenangan seera dengan awak, seera tanak ingat semua tooh , semua tooh membuat seera susah nak tidur, dan membuat seera jadi nothing, terdiam tak semena, dah mengeluarkan air mata yang tiada henti dan penghujungnya, seera nak hentikan semua nie ! seera dah tak mampu nak tanggung kesakitan yang seera alami sekarang , mungkin ini dugaan bagi seera, seera kena kuat , seera kena tabahkan diri seera, walaupon seera still tunggu dia mungkin tade guna, sebab dia terlalu dan sangat sayang kan N'H , tape , seera kan nak tengok dia bahagia right :') so redha jelah.
seera hanya mampu senum seperti biase, parents seera still dengan seera, diaorang pun boleh buat seera happy bahagia, seera nak bawak diri nie jauh jauh , perbaiki diri seera nie yang dah sesat ke hutan belantara mana entah , so seera nak ubah okey, jadi yang lebih baik, betul kata orang pengorbanan sangat menyakitkan . huh Ya Allah engkau hapuskanlah rasa saynag dan cinta ku ini terhadap dirinya Ya Allah. hambam ini tak mampu tanpa dirimu yang membantu diriku melupakan dirinya. seera harap sangat lepas nie seera akan sedar dan lebih matang denga hal hal yang akan seera tempuhi, seera tanak begadoh begadoh dengan dia, dia baik dengan seera, so seera tanak benci benci nie, tak baik okey, Subhanallah. hope bahagia with N'H . KIta kawan baek selamnya E'I. Saya nak mintak maaf kalau saya ade termarah awak haritooh, saya insan yang lemah yang selalu membuat kesalahn dan saya sedang mencari kesempurnaan itu :')