//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




Lelaki Berkaca Mata :*

selamat petang :') seera coming again . happy oke no cry or sad time now :D okey seera rase seera sekarang dah macam 50% heee , sebab ape ? cuba teka cuba teka ? haaa okey seera nak cerita nie. gempak oke gempak :-) seera dah fall in love dengan seorang kaum adam yang memakai cermin mata di sekolah seera. what amaigad amaigad. hee itulah kenyataa woo. dia awesome woo :-) seera suka tengok penampilan dia always kemas you know. wahh dia tak nerd okey just kemas n awesome jeww, hee dia tinggi seera suka lelaki tinggi you know *mengatai* hurm awesome lah dia , awesome awesome :* name dia seera tak pasti sangat. membe membe seera panggil dia kekadng Arol kekadng Zarol . fening fening ^_^hee ini yang membuatkan hari hari seera semangat nak datang ke sekolah you know. seera harap seera boleh lupakan ex seera ! itu yang paling penting Girls ! *gedik. hee dan yang paling comel lagi , jarang seera jumpa lelaki pelat huruf S you know, but dia pelat huruf S ! macam mane dia nak sebut SYAHIRA, SAYANG . hew hew masalah masalah . hee . takpe takpe , janji dia boleh sebut name seera mahupun dia pelat S ! tapi tapi seera malu okey malu yang teramat amat :-) LOL buat nak malu kan kan. hee 

hey you lelaki berkaca mata :* awak tahu tak yang awak dah curi hati saya ! so saya nak awak jaga hati saya bebaik okey jangan lukai hati saya tau awak :-) okey good my dear. awak awak saya nak tanye nie, awak pelat S yeww , awesome okeyy comel jeww. awak , awak saya suka awak ^_^ saya love dekat awak ^_^ awak tahu tak. tak tahu kan kan. okey saya takkan bagitahu awak yang saya suka dekat awak , tapi mungkin isyarat isyarat yang menunjukkan yang saya suka awak , akan awak tahu. tunggu tau :* awak buat saya semangat nak hadir ke sekolah okey :* lepiuuu lelaki kaca mata