//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Hak milik Nur Syahira bte Nor Rasid. ALHAMDULILAH :')


Tagboard!



Back to past



Berharga dalam hidupku♥




Please Respect me sayangggg !

Photobucket
Fuhh dah berhabuk seera punye blog right ? btw Happy Holidays Friends. Eh cuti pegi mane korang semua. Mesti pegi holiday merantau Malaysia kan kan. eh seera jealous nie jealous kay. wkwkwkwk. Seera cuti nie duduk rumah jewww, Kena jaga nenek seera, btw nenek seera alhamdulilah dah selamat operate. wee^^ seera nak gembiraa kan hati yang tengah berdukaa nie. * wah ayat dia * keh keh keh ! Seera rinduu dengan Zarul Nizam Bin Shaharin. Siapakah diaaa. wahh dia boyprennn seera yang boleh buat seera lupakan orang yang paling seera sayanggg :* tapi tapi diaaa ??? * tahan air mata seera * Kita orang dah dua minggu tak texting you knoww. apakkk laaa rinduu kan. erghhh seera sabar sayang sabar kay, Tapi sampai bila seera nak pujuk hati seera, dah fikir positivee jewww tentang dia kalau dia asyik macam nie jeww. semua perempuan akan fikir negatif right ? btw seera sayang yawww dekat dia. Biy how far you did't text me haaa ? kau tak rindu aku kewww biy ! maybee dia busy kot, busy ? yekewww. Dia memang baik, tapi perangai dia lahai, asyik tarak kredit jeww. Kau text sape haaa ? Please biy jujur ? btw dia selalu lepak dengan budak perempuan. kay ! aku jealous kay. tapi aku tanak lah kongkong dia kan. Nanti ape pulak dia kate right ? Aku couple dengan dia dah nak masuk 2 bulan. Aku harap aku boleh lame dengan dia ? Tapi macam tak jewww. Eh seera kenape fikir macam tooh sayanggg :') chill syeera. maybee ini dugaan untuk kau dengan diaa. Kau kena banyak besabar. Kau kan sayang dengan dia right > so sabar kay. Lumrah laa dalam percintaan kan kan. Hope cuti nie aku tak keseorangan, aku nak dia selalu adew disamping aku, bila aku adeww masalah or pape, tapi kalau asyik tade kredit, tepon pon malu nak angkat tak boleh jugakk kan. Hope you ikhlass dengan sayee Zarul Nizam :')


How far I miss you so much sayanggg, please kalau dah tanak dengan saye jujur sayang, jangan buad saye menuggu awak setiap malam nak text dengan awak, please respect perassan saye sayangg, saye tanak duit harta awak, tapi saye nak kasih sayang dan dihargai oleh awakk :') btw thanks pernah bahagiskan saye,